Pazar, Mayıs 09, 2004

canım blogum,
seni son zamanlarda ihmal ettim biliyorum. oysa sen her canım sıkıldığında, daraldığımda, mutsuz ya da mutlu olduğumda , kendimi yalnız hissettiğimde, kimsenin beni anlamadığını düşündüğümde burada beni bekliyordun. ama işte ben çok yoğuındum, bi de aklımı çelmişti diğer aktiviteler. özür dilerim. lütfen beni affet sevgili blogum, geçen yılbaşında seni banma hediye ettiler ben ne kadar mutlu oldum bilio musun canım blogum? Bi de o zamandan bu zaman zaman nasıl gçeti anlamadım canım blogum benim, atlatması çok zor gelen bir sürü şey oldu aralıktan beri. üzüldüm ben çok. gene üzülmekten çok korkuyorum çok. bengi amerikaya gidiyor sevgili blog, ben onu çok özliycem ama onun için çok da mutluyum. ani bööle tuhaf bi his, özliyceeni bilmek ama sebebinden mutlu olmak. bilmiorum lki canım blog bu hayat kimi nereye savuracak. ben sadece herkes olması gereken, onu mutlu edecek yere hgitsin istiorum. eğer biri dünyanın öbür ucunda mutlu olacaksa oraya gitsin. sevmek böle bişe sonuçta. o mutlusa be de mutluuym. benim şehirmde mutsuz olmasından sa başka şehirde mutlu olsun.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger