Pazartesi, Haziran 07, 2004

karman çorman bir cumartesi günüydü. yoruldum ama çok da eğlendim. benim artık bi webcam ım ver hem. sevdiceğimin üstün yardımları ile bilgi yarışması galibi olduk süferdi. Tekne gezdik yemek yedik göbek attık. Ama en muhteşem görüntüler -ki hiç silinmiycekler kafamdan- avşarın şahsıma özel tek kişilik dans gösterisiydi. İyi dansettiğinden zaten haberdardım ama yani bu öte bişeydi. avşar dansetti ben ağzım bir karış açık, suratımda aptal bir mutluluk sırıtışı hayran hayran sevgilimi izledim. yani o ne koordinasyondur, o ne müziğe uygunluktur o ne rtim duygusudur o ne şukelalık, o ne seksapel, o ne lord of the danceliktir! avşar bey! burdan sizi açıklama yapmaya davet ediyorum.
ay bak içim bi hoş oldu gene dansı düşününce.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger