Salı, Ekim 19, 2004

ordan oraya koştum saatlerce ders dinledim ama bu gün ders benim sorumla açıldı böle o kadar da salak diilim die hissettim dünden sona ikinci sorum çok salaktı ama olsun. sefgilim çok şekerdi. çok romantikti. beni çok mutlu etti. en güsel şarap... en güsel peynir...

o otobüs şöförünü dövmek istiyorum beni paranı bozdur die indirip bastı gitti.
sona o ezilmiş kedi beni çok üzdü. sona hint çayı die bi yerde ingilizce konuşan insanlar arasında makale okuyup, bengi de orda böyle hissedio olmalı die düşündüm. sona dün elifle konuştum çok mutlu oldum.
görgünle süfer araştırma planlarımız var ama ben hep çok yorgunum ve çok uykum var. kış makyajımı yaptım bu gün güsel oldum. şişmanım ama zayıflıycam. bi ara yolda onunda kıçı benden küçük bununda benden küçük die gittim. vapurda dönerken karanlık çöküyordu ve istanbul çok güseldi.
bi sürü makale okudum ama en sevdiğim konuda olduğu içn bana hiç koymadılar.

dün birisi bana hayat nası gidio dedi. iyi dedim. çok memnunum hayatımdan. sonra durdum ve gülümsedim. evet memnunum hayatımdan.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger