Cumartesi, Mart 10, 2007

doğum günü isteği

şöyleki
son dönemde birbirinden çok alakasız 2 yerde karşıma çıkmış olması - lost ve nick hornby'nin hece cümbüşü- ve hiç okumamış olmam nedeniyle charles dickens okumaya karar verdim. bu gün kendime büyük umutlar ve iki şehrin hikayesini aldım. ama hepsini istiyorum. bordo siyah klasik yayınlardan çıkan bordo siyah uzun ve dar basımlar çok hoşuma gittiler. üstelik ucuzlarda, 8 milyon. doğum günümde yana yakıla bana ne hediye alacağını düşünen varsa, diğerlerini alabilir. hepiniz ben aliim ben aliim diosanız commentlere hangi kitabı aldığınızı- alacağını yazın da pişti olmayın. çok da düşünceliyim farkındaysanız, sizler için yaşıyorum.

9 Comments:

Blogger Otaku said...

ööö eee ööö o zaman ben hemen atlıyorum, diyorum ki üzerinede, ben bleak house ve david copperfield'ı alıcam, süper alıcam hem de öyle böyle almıycam.

9:47 ÖS  
Blogger frrmack said...

sen charles dickens okumaya baslamadan once dahi anlamindaki da'yi ayri yazmayi ogren : )

8:28 ÖÖ  
Blogger myst said...

o zaman ben de "büyük umutlar"ı alıcam, ingilizce ister misin canım?

4:06 ÖS  
Blogger rot said...

aşkolsun frrmack bi da için kalbimi kırıosun. sen bana oralarada güzel kitaplar buldun mu ondan haber ver :)

gizemcim büyük umutları aldım ben

bodur sanırım türkçe istiyorum.

10:24 ÖÖ  
Blogger myst said...

hımm, o zaman "oliver twist" veya "noel şarkısı" seçeneklerim var, "oliver twist" diyorum, aldım gitti bile :)

12:08 ÖS  
Blogger etyen said...

ben büyük umutlar olucam

3:11 ÖS  
Blogger frrmack said...

Ya burcucum sizin orda gunu geldi ama sen daha uyuyosun herhal, dogumgunun kutlu olsun, arayamiycam zira yarin sabahimin korunden, sekizde baslayip aksam 6'da (dikkat: da bitisik) biten bir finaller guruhuna giriyorum.

Ben burda Snow Crash'i okudum, turkiyede arayip da bulamamis oldugum bi kitapti (Amazon.com kulturune de yeni yeni alisiyorum), okudum iyi oldu, guzelmis, simdi de Thomas Pynchon isimli sahane, nadide yazarin kapisindayim, Gravity's Rainbow ve V beni bekliyolar, ben de cok guzellikler bekliyorum, heyecanliyim, burnum akiyo.

Neyse ben isi transferine geri doniim. Iyygh.

2:44 ÖÖ  
Blogger Otaku said...

Buwcu ben arayıp arayıp bi türlü bulamayınca kitap seçimimi değiştirdim, noel şarkısı ve zor günler :)

3:54 ÖS  
Blogger rot said...

frrmackcım canım teşekkür ederim :)

o kitapları şimdi ben de istiyorum ama nolucak??

scar diye bi kitap duydum şahaneymiş bulursan oku.

ilk dickens bitti, ikincisine başlıyorum. çok leziz gidiyor her şey

8:13 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger