Cumartesi, Şubat 22, 2003

yarın kesinlikle geçemeyeceğim bir fransızca sözlüsüne giricem. nie çalışmadım ki? dişçi günlerinin sonuncusuydu bu gün. tarifsiz acılar içersindeyim. ama bittiği için mutluyum. ben aslında yarın böle arkadaşlarım bize gelse heb beraber böle sevseler beni falan istiorum mızmızım. nilim geldi sevdi beni. ben de ona yamuk azımla ,irençlik yabdım. ayrıca bıyıkla bi insan bu kadar mı güzel olur, saçları da uzatmış bööle, kızıl kahve gibi rengide. nası şeker canıımm, vapurda görmüştüm ben onu taa ne zaman meşhur diildi o zaman beenmiştim böle çok. trip e gidioduk, tuçeyle. şimdi o zamandan güzel. ama ünlü artık. aaah ah. yetmişlerden fırlamış oysaki. tamam belki profilden süfer diil, evet belki dişleri de muhteşem diil. ama en son o irenç türk filmi gülüm de ki vasat muhasebeci yardımcısı halinden sona çok şeker olmamış mı??? icq'ya baalanabilio olsam icq sunu bulurdum. evet babam mali müşavir ama bundan sana ne?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger