Pazar, Mart 21, 2004

ayrıca danslarıyla yıldızlaşan diğer zatı şahanelerede burdan sizin önünüzde hürmetlerimi sunmak istiyorum:
muhteşem rock'n roll danslarıyla eser ve nil
bana klub havası koymaz ben seksi ve romantik dansederim tavırlarıyla afşin ve arzu
her erkeğin rüyası zetina dikiş makinası danslarıyla bengi ve ben
dans da yaparım kariyerde dansıyla itü elektirik grubu
bollywoodmusun mübarek gel hint dansını bizde seyret danslarıyla lale ve duygu
zara yaktı canımı dans aldı aklımı dansıyla tuuuçe sayko
üsküdar amerikanın gülleriyis dansın pirleriyiz danslarıyla yase, sumru ve nil üçlüsü
jean claude van damma dansıyla anıl erkek
hokkabazım ezelden gönlüm geçmes güselden dansıyla sezgi süferşahene
ve alkolum geldi bana dans ederim kıyasıya dansıyla murat boduroğlu

Powered by Blogger