Cuma, Ağustos 23, 2002

ırmakla bruce willis dün bi ara aynı bakışı yabdılar. acaba ırmaan içinde bi ekşın men mi yatıo? yani acaba mesela yaz sıcaan da çounlukla uzun kollu giymesi acaba kollarında ki ekşın yaralarını kapatmaya çalışmasında mı kaynaklanıo? mesela bol giyinmesi pantalonunun arka tarafına sakladığı silahı gizlemek için mi? ya da mesela ööle bakarken aslında kızıl ötesi ışınlar saçıo olabilir mi? belki de özel bi yöntemle o şekilde bakarak düşüncelerimizi okuodur. belki de bize içirdiği şaraplar aslında bizi konuşturmak için hazırlanmış özel serumlardır. ve belki de ona en özel sırlarımızı açmışısdır ama hatırlamıorusdur? belki gerçekten odaya girmiştir ve beynimize minik çipler yerleştirmiştir? belki şu an yazdığım her şey ırmağın bilgisayarında ki burcu bölümünde çıkıodur. daha ben yazmadan, daha onnarı düşünürken? aman tanrım!!!! ırmak!!! senden bunu hiç beklemezdim! yani ne diycem bilemiorum... yıkıldım... artık bir özel hayatım yok... sorsan annatırdım... ne gerek vardı bütün bunlara ha ne gerek vardı!!!! seni asla affetmiycem!

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger