Perşembe, Ocak 16, 2003

beni bi frp ustası sanan ve sürekli arayarak turnuvalara çağıran bi arkadaşım var. arayıp şey falan dio: ya burcu bak senin de gelme ihtimalini söyledim, organizasyonu yapanlar çok heyecanlandı. yani senin gibi oynayan kaç kız var ki sonuçta? hayır şimdi eyvalla güzel bişe insanları heyecanlandırmak ama sorun şu ki ben hayatımda frp oynamadım, üstüne üstlük, frp oynanırken seretmedim bile . ki seredilmez yani nie seredilsin? ama okudum orası ayrı. fantastik kurguda ii biiliirim. yani. bayaa bilirim ama beni bir kere oynarken görmemiş bi insan var burada evet aynı insan dan bahsediyorum, bilakis kendisidir burada mevzu bahis, adımı frp oyuncuları arasında bir efsane yabıor neredeyse: süper oynuo abiiiii, öle her turnuvaya gelmez. e bana yasık diil mi ama bu baskı, bu sorumluluk, bu perhiz, bu lahana turşusu?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger