Perşembe, Ocak 16, 2003

geçen yaz bostancı lunaparkına gitmiştik. kadro şöleydi, ben , nil, avşar, ırmak -ki geç kalıp vapuru kaçırtmıştı, erdem, aslı - ki şimdi görünce selam vermeye tereddüt ediolar annamadım neden, sona da dağhan uramıştı. önce avşar ben nil ırmak otobüste bi sürü maymunnuk yabdık die şoförden azar işitmiştik. sona elenmiştik bi sürü. aç gözlü veletler gibi ne bulsak yemiştik. of nefiz pamuk helva felam vardı. sona eve dönüp ırmak la erdemin doomgünü hediyelerini yabmıştık. sona ben o pazar işte doom günü kutlaması için yazlıktan dönerken, kulaamda björk yoga çalıodu ve tam şarkı başladığı sırada yağmur başlamıştı çok güzeldi. her şeyiyle güzeldi sanırım bu yaz evet. ayrıca bkz. yağmur beni daha çok sever avşar bey biz daha eski dostuz.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger