Çarşamba, Ocak 10, 2007

şüppidubidüba

efendim görüşmeyeli hayatımda 3 değişiklik oldu. artık gözlük takıyorum, ama sadece yakın çalışmalarda, bu da sanılanın aksine fesat bir anlam içermiyor, işte öyle bi şeye yakından bakıcaksam takmam gerek anlamına geliyor. diğeri ise düşmem ve marketin cam kapısına yapışmaktan son anda kurtulmam. kafam gözüm sağlam allahtan ama sol elim darbenin ilk şiddetini yediği sonrada bedenen üstüne yapıştığım için hasar gördü. tendonlarıma bişe olmuş. başparmağımdan dirseğime uzanan bir ağrı var, bu nedenle bilgisayarı tek elle kullanıyorum ve çook yavaş yazıyorum. bi de 3. bi gelişme daha var ama o çok bomba sonra söliycem siz biraz merak edin.

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

ben biliyorummm ben biliyorummmm,
ay çok heycanlıııı annatsana hadi hadi hadi :)

11:47 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

bak şimdi bende heyecanlandım, neymiş efendim, öğrenelim hadi...

9:36 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger