Çarşamba, Ocak 03, 2007

sen

seninle tanıştığımdan beri hiç pazar gecesi bunalımı yaşamadım. hiç gecenin köründe içime tonlrca ağırlık çökmedi ve ağlayarak uyumadım.
seninle tanıştığımdan beri hiç kendimden şüphe duymadım. nasıl sevebilir bir insan diğerini sonsuza dek diye hiç şaşırmadım, hep anladım.
seninle tanıştığımdan beri yanında hiç huzursuz olmadım. sana hiç gergin bakmadı gözlerim, kokunla huzura daldım.
seninle tanıştığımdan beri dünyadan hiç korkmadım. ürkütmedi beni hiç bir yol, elimi hep sana uzattım.
seninle tanıştığımdan beri hiç mantıksızca paranoyaklaşmadım. paranoyalarımı anlattım sana hep, ve sözüne hep inandım.
seninle tanıştığımdan beri hiç umutsuzluğa kapılmadım. senin sevgine güvendim hep ve her karanlıkta sana baktım.

4 Comments:

Blogger uydur said...

mantıklı paranoyaklaşma olur hiç?

5:23 ÖS  
Blogger MeliS said...

ne şanslısın böyle birine sahip olduğun için ve o da şanslı bunu böyle dile getirdiğin için. benm paranoyalarım hep tutuyor o zaman paranoyaklığın dozu da arttıkça artıyor.

12:04 ÖÖ  
Blogger rot said...

aaa mantıklısı olmaz olur mu hiç. hatta en tehlikelisi onlar. en kötüsü en zarar vereni.

8:37 ÖS  
Blogger rot said...

evet çok şanslıyım melis. bazen inanamıyorum bu kadar şanslı olduğuma.

8:38 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger