Cumartesi, Ocak 11, 2003

misafir odam da uyuya kalan sayın arda bey/hanım eğer bana mail adresinizi ulaştırırsanız bir şekilde, sanırım sorularınızın cevabını verebilirim. ama başlangıç olarak; buradan herhangi bir kazancım ya da sizin tabirinizle reyting kaygım yok. evet belki bir çeşit bbg olabilir ama kendimden başka kimsenin kişilik haklarıyla uğraşmıyorum. ilginç olmak ve okur toplamak gibi bir kaygım da yok. ben sadece ne hissediyorsam onu yazıyorum. bu blog madyatik olmak, ün kazanmak ya da artık sizin aklınızdaki her ne ise onu yapmak için değil. beğenmeyen okumaz evet böyle düşünüyorum ama halk istedi ben yaptım gibi bişi yok. olamaz ya da neden olsun? burası günde maksimum 10 kişinin okuduğu en az sekizinin de benim yakın arkadaşlarımın oluşturduğu bir sayfa. ve evet bazı şeyleri buraya yazarak, onları gerçek şeyler olmaktan çıkartarak başediyorum ben kendi acılarımla. sanırım beni bazı şeylerle itham etmeden önce bana ulaşmayı ve sormayı denemeliydiniz. teşekkür ediyorum ben.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Powered by Blogger